28-30 жовтня 2025Україна, Київ, МВЦ, 1 павільйон

UA

28-30 жовтня 2025Україна, Київ, МВЦ, 1 павільйон

UA

Конференція«Постачальник та Ритейлер. Стратегія виживання»

Де

Київ, МВЦ, павільйон 1C, конференц-зал №2

Коли

30 жовтня 2024 року, 10:00-17:30


Організатори:

Premier Expo
IDNT


Партнер заходу

Illustration
Illustration

Конференція«Постачальник та Ритейлер. Стратегія виживання»

Де

Київ, МВЦ, павільйон 1C, конференц-зал №1

Коли

30 жовтня 2024 року, 10:30-17:30


Організатори:

Premier Expo
IDNT

Партнери заходу:

Illustration
Illustration

Для кого: ● Власників та керуючих продуктових мереж● Власників та керуючих постачальників для фуд-ритейлу

У програмі:● Про Асоціацію регіональних мереж, поточну проблематику на ринку постачальників і ритейлу, та можливі шляхи вирішення.● Про поточний стан/конкурентне середовище в ритейлі та серед постачальників/виробників, розвиток монополії та її впливу на роздрібний ринок України та на споживача.● Про сервіси, які надає ритейлу та постачальнику Асоціація регіональних мереж. Про можливості на 2025 рік.● Про сервіси для постачальників та ритейлу від провідних розробників України.

Євген Євтушенко — модератор

Директор Асоціації регіональних мереж

Тема: «Експансії національних мереж та монополія постачальників, як регіональним мережам захистити свій бізнес»

Микола Жичук

Директор з маркетингу Partyzan Agency

Тема: Тренди розвитку ритейлу малих форматів.
Проаналізуємо ключові тренди у розвитку ритейлу малих форматів, а також поділимося стратегіями та прийомами, що допомагають малим форматам конкурувати на ринку.

Яна Касторнова

Співзасновник компанії-інсталятора сонячних електростанцій Solar Family

Тема: Енергонезалежність сьогодні – важлива складова ведення бізнесу.
● Що несе в собі сонячна енергетика.● Які існують міфи стосовно використання альтернативної енергії.● Чи можливо заощаджувати на використанні СЕС.● Які вигоди для підприємства від СЕС.● Як прорахувати, зорієнтуватися в матеріалах й комплектації СЕС.● Чому Solar Family - лідер серед інших інсталяторів СЕС.● Приклади СЕС для бізнесу та домашньої станції.

Панельна дискусія «Партнерський бізнес. Як не прогоріти»

  • Illustration

    Антон РеваСЕО ТОВ «Аква Миргород» Мінеральна вода ДЕТОКСТема: «Як просувати продукти на основі трендів та потреб споживачів» 

  • Андрій Мацьків

    Андрій МацьківКомерційний директор ТзОВ «Ратнівський молокозавод»Тема: «Як ми знайшли синергію у стосунках з продавцями»

  • Віталій та Марина Мостові

    Віталій та Марина Мостові Власники ТМ «Найдорожче сало в Україні», ТОВ «Золота сота»Тема: «Коли і кому виходити на торгові полиці магазинів. Власний кейс просування»

  • Вадим Жигун

    Вадим Жигун Травник в 4 поколінні, виробник функціональних травʼяних чаїв ZHYGUN herbs (Жигун хербс)Тема: «Що означає "розширюватись обережно"»

Сесія для учасників Асоціації регіональних мереж

● Про поточні питання● Про можливості на 2025 рік.

Вартість відвідування заходу

300 грн

Участь у конференції також надає право відвідувати виставку 29-31 жовтня 2024.

Для придбання квитка оберіть виставку WorldFood Ukraine та захід «Постачальник та Ритейлер. Стратегія виживання»

Програма знаходиться в процесі розробки. Теми доповідей та спікери уточнюються.

 Забронювати стенд