29-31 жовтня 2024Україна, Київ, МВЦ, 1 павільйон

UA

29-31 жовтня 2024Україна, Київ, МВЦ, 1 павільйон

UA

Круглий стіл «Партнерства на фуд-ринку: як об'єднатись, щоб розвиватись?»

Де

МВЦ, павільйон №1, конференц-зал №3

Коли

31 березня, 11:00-13:00

Обговорюємо можливості і проблеми об'єднання фуд-гравців у виробництві, просуванні, продажах та експорті продуктів харчування та напоїв. Аналізуємо успішні кейси в Україні та світі.

Учасники круглого столу: представники асоціацій, проєктів та об’єднань, які можуть презентувати конкретні кейси успішних об’єднань на фуд-ринку 
Відвідувачі круглого столу: виробники продуктів харчування, профільні асоціації, об’єднання та продуктові кооперативи, агенції регіонального розвитку, дорадчі служби, спеціалізовані медіа, всі, хто зацікавлений в розвитку партнерств та кооперації.

Вхід можливий з бейджами «Відвідувач», «Учасник», «Гість» та Business Connect за умови реєстрації за посиланням нижче:

Конференц-зал №3 знаходиться на цокольному поверсі МВЦ, тому захід під час повітряних тривог перериватися не буде.


Спікери і теми:

Офіс розвитку підприємництва та експорту і фуд-виробники: партнерство заради експорту. Реальні інструменти та кейси воєнного часу

Валентина Ляшенко, сорсинговий менеджер ДУ «Офіс розвитку підприємництва та експорту».

  • Про спікера

    Займаюсь підбором українських виробників відповідно до запитів від іноземних компаній, допомагаю в налагодженні комунікацій між українськими компаніями та іноземними, організовую зустрічі.Про ДУ «Офіс розвитку підприємництва та експорту»: Наш Офіс разом з Мінцифрою імплементує проект Дія.Бізнес. Офіс є окремою структурою при Кабінеті Міністрів України. 

Можливості для розвитку бізнесу в Україні та глобальної експансії. Інвестиційна мапа України як інструмент залучення інвестицій

Оксана Миронько, керівниця Департаменту комунікацій в Європейській Бізнес Асоціації та Global Business for Ukraine

  • Про спікера

    В комунікаціях більше 10 років, працює над тим, щоб:
    - сприяти створенню більш комфортних умов для роботи бізнесу в Україні,
    - об’єднувати бізнес – аби голос прозорих підприємців в Україні звучав сильніше,
    - об’єднувати глобальний бізнес навколо України.
    Про Європейську Бізнес Асоціацію: ЄБА працює в Україні вже 23 роки та об’єднує близько 1000 компаній (які створюють більше 2 млн робочих місць в Україні) з найрізноманітніших сфер – харчова промисловість, агро, ІТ, транспорт та логістика, охорона здоров’я. ЕВА працює для того, аби дати своїм компаніям можливість спільними зусиллями вирішувати важливі для інвестиційного клімату України питання та покращувати його на користь індустрії, суспільства, економіки та країни в цілому.

Об’єднання виноробів під національним брендом Wines of Ukraine, просування на міжнародні ринки

Світлана Цибак, Голова Асоціації крафтових виноробів України, CEO Beykush winery

  • Про спікера

    17 років в виноробному бізнесі. З 2014 року працює на виноробні Бейкуш. В 2021 році очолила Асоціацію крафтових виноробів України.
    Про Асоціацію крафтових виноробів України: створена у 2021 році щоб координувати та розвивати українську виноробну індустрію, а також підвищити конкурентоспроможність українських вин на міжнародному рівні та сприяти розвитку бренду Wines of Ukraine. Під час війни Асоціація також зосереджується на допомозі у відбудові зруйнованих виноробень та розмінуванні звільнених від російської окупації виноградників. Нині до Асоціації входять 72 виробника.

Проєкт UCARE - приватна ініціатива та інструмент для українського експорту. Маркетинговий підхід у створенні «Української полички» у західному ритейлі

Влад Китайгородський, ідеолог, креатор, сo-founder проєкту UCARE. HEAD OF CREATIVE в МХП.

  • Про спікера

    Беру участь у формуванні стратегії виходу на європейський та американський ринок. Сприяю комунікації з потенційними українськими та іноземними партнерами. Також у наборі функціональних обов’язків у проєкті - публічні виступи та поширення інформації про проєкт у ЗМІ.
    Ucare by FoodTech Shelf: проєкт, що допомагає налагодити зв’язки українських виробників харчових продуктів з ритейлерами в Європі та США, створюючи спеціальні “українські полиці”. Ініціатива сприяє збільшенню експорту українських товарів, промотує українських виробників на міжнародній арені та підтримує економіку України в умовах воєнного стану.

Партнерство з Дія.Бізнес та міжнародними донорами: шанс на розвиток виробництва в умовах кризи

Олександр Скок, директор виробництва кавової компанії Fresh Black

  • Про спікера

    Директор виробництва з 10-річним досвідом роботи з кавовим продуктом, фіналіст національних чемпіонатів обсмажки кави, кавовий сорсер компанії. Один з членів всесвітньої кавової асоціації SCA. Відповідальний за розвиток та розширення виробничих потужностей компанії.

Це Крафт - платформа розвитку крафтовиків і мікропідприємців

Вікторія Кулакова, співзасновник торгової платформи і голова благодійного фонду «Це Крафт» 

  • Про спікера


Обʼєднання «Органічна ініціатива»: підтримка локальних виробників на експорт-орієнтованому ринку

Олена Дейнеко, координатор об’єднання учасників українського органічного сектору «Органічна ініціатива»

  • Про спікера

    Координатор та проджект-менеджер першої платформи-обʼєднання, створеного для розвитку органічного ринку в Україні. Про Обʼєднання «Органічна ініціатива»: об’єднання учасників українського органічного сектору створене в 2020 році з метою співпраці, обміну ідеями, розробки спільного плану діяльності для досягнення цілей щодо розвитку органічного ринку в Україні, вирішення різноманітних питань, а також сприяння збільшенню торгівлі органічною продукцією з вищою доданою вартістю в Україні. 

 Забронювати стенд