Лист для підтвердження підписки відправлений на вашу пошту
Покупки та українці: як вони змінюються під час війни?
Катерина Калюжна, Brand Guidance Kantar Ukraine.
Про спікера
Я – експертка із розвитку брендів у дослідницькій компанії Kantar, провідній світовій компанії у сфері маркетингових даних та аналітики.
Ми володіємо повним, унікальним та всебічним розумінням того, як люди думають, відчувають й діють серед понад 90 ринків. Завдяки чому ми допомагаємо нашим клієнтам розуміти людей та надихаємо на зростання.
Найбільш перспективні роздрібні стратегії та формати в новій Україні. Як зміниться ритейл і за що будуть готові платити споживачі?
Микола Чумак, співзасновник та CEO компанії IDNT
Про спікера
Микола Чумак – співзасновник та CEO компанії IDNT, яка 20 років розвиває експертизу в стратегіях для ритейлу.IDNT розробляє сервісні моделі та ефективні формати точок продажу для роздрібних та сервісних компаній, банків, які здатні змінити ринок. Компанія виконувала сотні проектів для лідерів різних сегментів, локальних та міжнародних брендів в Україні, Європі, Азії та США: Нова Пошта, Rozetka, Comfy, Foxtrot, МХП, EVA, Auchan, Metro, Carlsberg, Caparol, Kyivstar, Samsung, Honor, Ощадбанк, ПУМБ, OTP Bank, Credit Agricole, Raiffeisen Bank та ін.
Зростання продажів в складних умовах? Вирішуйте потреби, які ніхто не помічає.
Олег Косс, засновник та сервіс-дизайнер Lanka.CX
Про спікера
Олег Косс є експертом з клієнтського досвіду та сервіс-дизайну, засновником Lanka.CX. Він має багатий досвід роботи з провідними клієнтами роздрібної торгівлі в Україні, серед яких лінія магазинів EVA, МХП, Comfy, "Лавка традицій", Fozzy та інші. У своїй роботі Олег допомагає компаніям визначити можливості для розвитку власних торгових марок, вдосконалювати програми лояльності, розробляти нові підходи до продажу та створювати інноваційні продукти. Він поєднує бізнес-хист з пристрастю до потреб людей.
Акції під час війни: робочі механіки та вчасні комунікації
Едуард Ахрамович, генеральний продюсер Art Nation Loyalty
Про спікера
Продюсер контенту та експерт у створенні блокбастерів. Більше 25 років підприємницького досвіду в медіа та індустрії розваг. Був генеральним директором Кіностудії «Укранімафільм», виступив продюсером більше 10 анімаційних фільмів.Створює товари-блокбастери, видає книги з «доповненою реальністю» (AR).Фішки виступу:Робочі механіки для створення акції в тренді phygital - поєднання в продукті фізичного та цифрового досвіду. Цінність вчасної омніканальної комунікації з клієнтами.Дізнаєтесь, як за допомогою вдалої акції збільшити товарообіг та отримати в ТікТок за 2 місяці 28 мільйонів переглядів із згадуванням акції
Нетипові ролі ритейлу зараз та після перемоги.
Юлія Бєлінська, засновниця Retailers.ua
Про спікера
Юлія Бєлінська, засновниця Retailers.ua — незалежне медіа про ритейл та e-commerce в Україні
Воєнний час – ключові кризи в ритейлі. Тренди майбутнього: чого очікувати в проміжку 2023-2030 років?
Алла Ковалевська, керівник дирекції по товарам Ашан Україна
Про спікера
Особливості взаємодії з ритейлерами воєнного часу:⁃ розвиток нових напрямків у воєнний час⁃ швидка адаптація UX до нової реальності
Олександра Галазюк, Керівник відділу Q-commerce Glovo Україна
Про спікера
Керівник відділу Q-commerce (даркстори, супермаркети, магазини та аптеки) Glovo Україна