02−04 листопада 2021

МВЦ, Броварський пр-т, 15
Київ, Україна

Новости

18 грудня 2020

15 грудня 2020 року в мережі “Сільпо” відбулося відкриття відразу трьох дизайнерських супермаркетів!



У Києві відкрився “Сільпо”, створений для передбачень.

На удачу кожному, хто сподівається на краще, відкрився оновлений «Сільпо» у  Києві за адресою вул. Калнишевського 2, у ТРЦ “Полярний”.

«Сільпо» добре знається на передбаченнях, а отже новий дизайнерський супермаркет команда вирішила присвятити саме цій темі. 2634 кв. метрів перетворені на величезний простір для ворожіння. У торговому залі розташовані карти Таро, справжня кибитка ворожки, високі колони у вигляді свічників, картини з Нострадамусом та з чеками «Сільпо» в руках, а по стінах гуляє проєкція чорного кота. Якщо зупинитися біля входу в магазин, то Колесо Фортуни підкаже, як саме вам пощастить.

Оновлено не лише дизайн, а й відкриті нові відділи — риба власного засолу та копчення, флористичний бутик і “Лавка традицій” з послугами кортадору для майстерної нарізки хамону.

Під люстрами ручної роботи в новому кафе також можна поворожити: старим добрим методом — обрати з книжкової полиці одну з книг класиків, загадати питання, навмання відкрити сторінку і з закритими очима тапнути у рядок оповіді.

Супермаркет «Сільпо» у стилі ар-брют у Херсоні

У херсонському ЦУМі за адресою просп. Ушакова, 49 відкрився оновлений «Сільпо» у стилі ар-брют. Цей магазин є присвятою всім митцям-аматорам, чий геній ще має відкритися світу. Натхненням для його появи стала творчість художниці Поліни Райко з Херсонщини.

На 1336 кв. метрах дизайн магазину увібрав у себе кольори степу і контрастні тіні південного сонця. Артоб’єкти велетенських птахів і риб символізують надію і любов, які є в душі кожної людини. Інсталяції у вітринах ніби народжені в обіймах напівсну в спекотну ніч: вони складають свій власний всесвіт дивовижних рослин і тварин. Візерунки на стінах за мотивами південної флори розписані вручну.

«Нам подобається привносити різнопланову естетику в міські пейзажі. Супермаркет не має бути тільки утилітарною спорудою, тому ми щоразу прагнемо додати сенсів у дизайн кожного магазину. Відтак досвід купівлі стає смачним на різних рівнях сприйняття і додає радості в житті», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».

Розробка візуального втілення концепції відбувалася за участі представників Благодійного фонду імені Поліни Райко, чиї консультації були неоціненними для натхнення художників проєкту. Своїми думками поділився один з ілюстраторів: «Херсонщина — непростий за характером край, контрастний, яскравий. Це хотілося показати в ілюстраціях: постійна боротьба квітучого, життєрадісного півдня з усім лячним, що ховається в темній, бездонній тіні, яку відкидає все живе у найбільш сонячний день. Щоб розповісти про природу півдня України, потрібно лише заплющити очі, забути всі умовності, подвійні значення, контексти, судження і чужі думки. А коли відкрити – немов народитися знову, по-дитячому дивитися на квітку і бачити лише квітку».

Дух контрастної і щедрої Херсонщини відображено не тільки в декорі, а й в асортименті. В оновленому «Сільпо» Гості можуть замовити від послуг флориста до відкриття живих устриць. У кафетерії на вибір є і китайські, і українські страви, навіть піца й шаурма.

У рибному відділі можна вибрати чорну та червону ікру, морепродукти на льоду, балики та червону рибу або замовити копчення. Серед інших смаколиків у цьому «Сільпо» є оливковий бар та велика зона з продуктами «Лавка традицій», бутик з хамоном і послугами кортадора та страви з грилю, де можна замовити шашлик. Не обійдеться й без легендарної пекарні — крім випікання хліба в подовій печі, тут готують ще й пироги.

Щодо особливих побажань — якщо буде недостатньо вибору солодощів, то «Власна кондитерська» може здивувати ексклюзивними цукерками від міжнародних шоколатьє або ж прийняти індивідуальне замовлення.

Втім, «Сільпо» не тільки надихається яскравим херсонським краєм, а й турбується про нього. У магазині замість поліетиленових пакетів є екопакети з крохмалю, які можна компостувати. А ще співробітники сортують вторсировину, а на території встановлено баки для роздільного збору сміття.
 
«Сільпо» за адресою вул. Січових Стрільців, 37/41 у Києві перетворився на осередок стріт-арту.

Цей оновлений магазин став 65-м дизайнерським супермаркетом у колекції мережі.

Збільшений до 1340 кв. метрів, простір «Сільпо» присвячено середовищу вуличних субкультур. Під стелею висить величезний бумбокс, серед фарбованих шин катають скейтери.

Усі графіті власноруч намалювали креатори ― Сергій Радкевич, CHZZ та група Nameless. Райтери «забомбили» стіни, колони, фрізи, обладнання магазину посвятами легендам R’n’B та хіп-хопу. А якщо придивитися, то в тегах приховано смисли та послання: панчі королеви українського хіп-хопу – одні з них!

Всередині «Сільпо» можна смачно чілити в концептуальному кафе. Воно відтворює вагон нью-йоркського метро, яке свого часу стало місцем комунікації андеґраундних креаторів. Проєкт кафе розробив і втілив львівський художник Сергій Радкевич, який кілька років поспіль був організатором фестивалю стріт-арту: «Цей розпис – персональна реакція на субкультурний рух 80-х, культури андеґраунду та хіп-хопу Нью-Йорка. Головна ідея – створення інверсії до виразних і характерних наративів того періоду. Розпис нагадує холкар*, що створений не на вагоні метро ззовні з повністю зафарбованими вікнами, а, навпаки, перенесений усередину інтер’єру».

Арткуратор проєкту ― агенція Port.agency, яка супроводжувала колаборацію мережі «Сільпо» і виконавців графіті.

«Ми насправді щасливі, що змогли підтримати український вуличний арт, хоч і в інтер’єрі. Ми із захопленням спостерігали за тим, як магазин перетворюється на простір самовираження райтерів, ― ділиться враженнями Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо». ― Було незвично не до кінця уявляти результат, адже це все тру графіті, створені без трафаретів. Та ми обожнюємо експериментувати і пропонувати щось нове нашим Гостям: як в асортименті, так і в атмосфері супермаркету». Крім розширення культурних горизонтів, завдяки «Сільпо» можна урізноманітнити свій гурме-досвід, адже вибір продуктів у супермаркеті став ще кращим. У магазині з’явилася власна пекарня. А ще тут можна вибрати рибу гарячого копчення з власної коптильні, взяти із собою суші або замовити піцу з печі.

Щоб не порушувати флоу життя київських вулиць, в оновленому «Сільпо», крім шести звичайних кас, працюють 8 самокас.

Назадimg

Archive