01−03 листопада 2022

МВЦ, Броварський пр-т, 15

Київ, Україна - Вхід 1С

Новости

28 травня 2021

Цікаві факти з Українського маркетинг форуму



WF-28-05-2021-(3).jpg


Тримайте цікаві факти з доповіді Антона Жоріна, маркетинг-директора METRO Cash&Carry, на Українському маркетинг форумі, де розлядали ситуацію у ресторанному бізнесі, що найбільше постраждав від карантинних обмежень, пов’язаних з COVID-19 та розповідали про те, як METRO підтримали своїх HoReCa-клієнтів.

  • • 20% клієнтів METRO - це HoReCa сегмент;
  • • DISH.METRO - безкоштовна платформа для HoReCa-клієнтів METRO; 

  • • Metro під час кризи обрав стратегію самостійно запрошувати людей в ресторани - так вони підтримали сегмент HoReCa;

  • • Збільшення продажів на 150% через інтернет під час обмежувальних заходів.

Назадimg

Archive