23-25 Жовтень, 2018

МВЦ, Броварський пр-т, 15
Київ, Україна

Відгуки учасників

WorldFood Peas

ВІДГУКИ УЧАСНИКІВ ВИСТАВКИ WORLDFOOD UKRAINE:

Іржі Копачека,
Голова Чешко-Моравської молочної асоціації
На стенді Чешко-Моравської молочної асоціації представлена ​​молочна продукція в трьох основних групах продуктів: традиційний йогурт, вершки і унікальний чеський продукт - вершковий крем. Це альтернатива маслу, але містить тільки 33% молочного жиру. Багато продуктів на основі сиру: сирний крем, десерти. На виставці ми зустріли багатьох дистриб'юторів і ми будемо розвивати наш бізнес в Україні. Впевнені, наша продукція буде гідно оцінена українськими споживачами.
 
Shimla Hills
На виставці ми знайшли багато контактів українських дистриб'юторів горіхів і сухофруктів. Ми будемо раді з ними працювати
 
ТД «Золота миля»
Ми займаємося імпортом товарів, ввозимо кунжут, арахіс, мак .... Виробляємо маковий наповнювач і фруктові начинки термостабільні, нетермостабільние, гомо- і гетерогенні. Інноваційний центр займається розробками в харчовій промисловості, хлібопечення та кондитерського виробництва. Ми представляємо сухі суміші для виробництва продукції хлібо-булочної групи, здорове харчування та кондитерські вироби, які готуються на основі сухих сумішей. На виставці ми зустріли своїх клієнтів і партнерів, з ким у нас вже налагоджено співпрацю, а також налагоджуємо міцні зв'язки з новими із Західної України.
 
Бартош Фурман,
представник Відділу сприяння торгівлі та інвестиціям Посольства Республіки Польща в Києві
Виставка нам дуже сподобалася, дуже багато нових корисних контактів і знайомств. Виставка дуже гарна. Нам приємно було брати в ній участь, і впевнені, що в майбутньому році ще більше польських компаній стануть експонентами, і торговельні відносини між Польщею та Україною будуть ще більш продуктивними.
 
Гжегош Пжібульскій,
Засновник GP Solutions (співорганізатор Національного стенду Польщі)
На WorldFood Ukraine провідні польські торговельні компанії і марки роблять перші кроки для входу на ринок України, і розвивають співпрацю з українськими партнерами. Хочемо зазначити, що дана виставка є найефективнішою і наймасштабнішою в Україні серед усіх торговельних виставок. Ми отримали багато нових корисних контактів, задоволені результатами виведення споживчих продуктів на ринок і роботою з дистриб'юторами, приватними та оптовими компаніями, мережами супермаркетів. Вдалося організувати польсько-українське співробітництво, що допомагає будувати прекрасний спільний бізнес і розвивати торговельні контакти. Велике спасибі організаторам виставки!
 
Олег Гудзенко,
директор з продажів «Укр-агро-продукт»
Наша компанія національний виробник спеціалізується на реалізації та дистрибуції продукції з борошна, а також пластівців, зернових швидкого приготування. На виставці ми представили нашу новинку - торгову марку «Новоукраїнка». Головна мета нашої компанії - донести до наших партнерів, споживачів високоякісну продукцію українського виробництва. Хотілося б висловити величезну подяку організаторам за проведення даної виставки. На цій виставці ми знайшли для себе додаткові канали для реалізації нашої продукції як на території України, так і за кордоном. Величезне спасибі.
 
Самойленко Марина,
комерційний директор «Магнум СП»
Наша компанія на ринку вже більше 6-ти років, ми займаємося продажем кондитерських інгредієнтів і представили на виставці колумбійський шоколад Сasa Luker, з яким знайомили українських фахівців. Виставка пройшла результативно - ми представили шоколад досить великій кількості зацікавлених людей. Щорічно в асортиментній лінійці у нас з'являються нові й нові інгредієнти. Ми плануємо на наступний рік брати участь у виставці. Щиро сподіваємося на продовження співпраці. Спасибі організаторам.
 
Ігор Іванов,
директор з розвитку і маркетингу «Авентін»
Великий інтерес у відвідувачів викликав новий матеріал під маркою ТМ «Авентін ЕКО ПАК» типу С і М. Усім бажаючим ми надали видрукувані зразки цих матеріалів. Також великий інтерес викликали вироблені нами готові пакети типу «дойпак» і пакети з бар'єрних матеріалів. Представники нашої компанії провели багато зустрічей з представниками відомих українських і зарубіжних торгових марок. Наш стенд на виставці відвідала велика кількість наших постійних замовників, а також багато нових потенційних клієнтів. Спасибі всім відвідувачам, які побували на нашому стенді. У процесі безпосереднього спілкування ми дізналися поточні потреби клієнтів і тренди в харчовій індустрії. Відвідувачі мали можливість отримати всю інформацію про виробленої нами продукції, ознайомитися з нашими новинками, отримати зразки матеріалів, почути відповіді на свої запитання від наших фахівців.
 
Олексій Шеховцов,
генеральний директор «Мега Груп Плюс»
Ми раді можливості взяти участь у виставці і дуже задоволені, отриманими результатами. Вже в перший день виставки ми з усіх відвідувачів нашого стенду відібрали 36 корисних контактів представників компаній. Організатори виставки максимально сприяли нам в організації участі, допомогли ефективно представити продукцію.
 
Олексій Вартаньян,
директор «Мак-Вар Екопродукт»
Нас знають у багатьох регіонах як виробника натуральних і корисних продуктів пітанія.В цьому році ми брали участь у багатьох продуктових виставках і ярмарках України. Ефективність участі в WorldFood Ukraine вище в кілька разів порівняно з іншими виставками формату b-to-b. Ми провели багато переговорів на своєму стенді. Я рекомендую своїм колегам і партнерам брати участь і відвідувати цю виставку. Ми вже забронювали площа на майбутній рік.
 
Олександр Соколинский,
ТМ «Поліно»
Наша участь у виставці сміливо можна назвати успішним, так як для себе вирішили кілька завдань з виведення і поданням продукту, а також виявлення зацікавленості оптових закупівельників, рітейлерів. Ми дуже задоволені кількістю потенційних клієнтів, яких ми тут отримали. Провели переговори з закупщиками з «БІМАРКЕТ», «Фори» та інших мереж, а також дистриб'юторами із Запоріжжя, Харкова, Одеси, Івано-Франківська, Донецька та Чернівців. Нашою продукцією дуже зацікавилися європейці (Польща і Німеччина).
 
Касьяненко Олександр,
керуючий компанією «Наш продукт»
На нашу думку організатори виставки перевершили себе за якістю залучених відвідувачів. На виставці ми зустріли своїх постійних клієнтів, а також тих, хто тільки зацікавився нашою продукцією. Щороку на даній виставці ми відкриваємо щось нове для себе, хоча ми працюємо на ринку більше 10 років. Майже в кожній області нашої країни ми знайшли нового закупівельника нашої продукції - м'ясної консервації і томатної пасти.
 

ВІДГУКИ УЧАСНИКІВ ВИСТАВКИ WORLDFOOD UKRAINE 2013:

Андрій Твірітін, 
компанія «Каспі Фудс» 

Компанія «Каспі Фудс» представила на виставці турецькі бренди безалкогольних напоїв, мінеральної води, натуральної кави і бакалії. Приємно, що джерельна вода TM Uludag і кави Kurukahveci Mehmet Efendi отримали медалі Дегустаційного конкурсу WorldFood Ukraine 2013. Ми активно попрацювали в Ритейл-Дистриб'ютор-Центрі, зустрілися з національними та регіональними ритейлерами і дистриб'юторськими компаніями.

Олександр Каргін,
директор з продажу ТОВ «Нью Фудс» 

Компанія представила на виставці WorldFood Ukraine сирні снеки «Сирцееди» і «Чізер». Безумовно, наше боді-арт шоу стало однією з найбільш яскравих презентацій виставки. Страва з «перчинкою», яке ми запропонували гостям виставки, не тільки привертало увагу відвідувачів до стенда і викликало інтерес у журналістів. Нам запропонували дистрибуцію компанії з усіх регіонів України, в тому числі Івано-Франківська, Дніпропетровська та Києва. З організаційної точки зору все прекрасно.

Ірина Сорокіна, 
директор компанії BOBO bar 

Дуже задоволені результатами. З організаційної точки зору все бездоганно. З організаторами було дуже приємно працювати - всі побажання виконувалися миттєво. Всі дізналися новий і ультрасучасний бренд BOBO Bar і спробували напій Bubble Tea. Серед безлічі відвідувачів нашого стенду були і кияни, і представники практично всіх регіонів України. До нас приїхали з Криму, Одеси, з Західної України, в тому числі з Хмельницького та Луцька. В рамках Food Show Room ми провели успішну презентаційну програму, представили гостям дегустаційного залу коктейлі. Багато зацікавилися бізнес-напрямом компанії - франчайзингом мережі BOBO Bar і привабливими умовами беззаставного кредитування франшизи.

Юрій Гармаш, 
маркетолог ТОВ «Рітон 2011» 

Компанія «Рітон 2011» представляла відомі італійські марки кондитерських виробів, консервованих овочів, соусів. Гості стенду із задоволенням дегустували соуси песто, сальса, тапенада, консервовані артишоки по-селянськи. Відвідувачі виставки мали можливість дегустувати продукцію і поспілкуватися з нашими італійськими партнерами, які також були присутні на виставковому стенді. Під час виставки було напрацьовано дуже багато цікавих контактів. Нашою продукцією зацікавилися багато дистриб'юторів, представники торговельних мереж, а також готельно-ресторанного бізнесу з усіх регіонів України. Все пройшло весело, плідно і смачно!

Наталя Дроздова,
менеджер ТМ «Жменька» 

Органічні продукти стають все більш популярні в Україні. Наша компанія стала одним з учасників експозиції Союзу виробників сертифікованих органічних продуктів «Органічна Україна» разом з іншими українськими виробниками. Всі три дні роботи виставки на стенді проходили дегустації, презентації нових позицій органічних продуктів харчування від українських виробників органічної продукції. 
В результаті компанії запропонували співпрацю регіональні рітейлери із Західної України, в тому числі Вінниці та Луцька, нашими органічними крупами зацікавилися в одній з національних мереж супермаркетів.

Дарина Федчук, 
компанія «Укрпол» 

Компанія «Укрпол» представила на виставці натуральні консервовані овочі. Ми - український виробник з повним циклом виробництва; консервні заводи переробляють овочі, вирощені на сільгоспугіддях Полтавській та Львівській області.
Відвідувачі WorldFood Ukraine 2013 по достоїнству оцінили якість нашої продукції. У нас на стенді побували представники торговельних і дистриб'юторських компаній з Черкас, Чернігівської області, Донецька, Харкова. Нашими маринованими огірками, помідорами, лечо, кабачкової ікрою, консервованою кукурудзою і горошком зацікавилися і представники департаменту закупівель «Еко-маркету». 
З організаційного боку все було відмінно, спасибі!

Вероніка Пастушкова, 
маркетолог ТОВ «Еліт» 

ТОВ «Еліт» - компанія-лідер українського ринку морозива, виробник морозива ТМ «Ажур». Висока якість нашої продукції відзначено на багатьох українських та міжнародних дегустаційних конкурсах. Дуже приємно, що наші пломбіри ТМ Ажур «Без Е» і «Золотий стандарт» були удостоєні найвищої нагороди - Гран-прі Дегустаційного конкурсу WorldFood Ukraine 2013, а ескімо «Магнат» ваніль-шоколад і трюфель-шоколад отримали на конкурсі золоті медалі. 
На своєму стенді ми представили повну лінійку морозива ТМ «Ажур». Ринок зацікавлений в нашій продукції. Ще одним підтвердженням цьому стала велика кількість відвідувачів стенду, в тому числі представників мережевої та роздрібної торгівлі та продуктової дистрибуції з Києва та практично всіх регіонів України.

Ольга РИЖІВСЬКИЙ, 
ТОВ «Каміс-Приправи», ТМ Kamis 

ТМ KAMIS представила на виставці натуральні спеції, прянощі та приправи, гірчиці в різній упаковці. Наші приправи ТМ KAMIS і TM GALEO отримали золоті медалі Дегустаційного конкурсу. Компанія також була партнером проведення Food ShowRoom 2013, і кращі кухарі України використовували наші соуси і приправи в своїх стравах. Результати відмінні: нам запропонували співпрацю кілька регіональних роздрібних мереж і оптові торговельні компанії.

ОТЗЫВЫ УЧАСТНИКОВ ВЫСТАВКИ WORLDFOOD UKRAINE 2012:

Валерия Исаева, 
Менеджер по маркетингу, АПХ Мираторг (Россия) 
Благодаря участию в выставке WorldFoodUkraine 2012 мы нашли новые контакты, необходимые для дальнейшей деятельности в Украине. Огромное спасибо за признание АПХ Мираторг лучшим в дебюте и помощь в организации застройки стенда.

Наталия Братановская, 
Менеджер проекта «Макароны Европы», Польская Палата Макаронов (Польша) 
Общее впечатление очень позитивное. Среди посетителей выставки было достаточно много представителей украинских предприятий. 
Идея организации семинара «Ритейл Дистрибьютор Центр» помогла пообщаться с потенциальными партнерами. 
Присутствие представителей заграничных компаний дало возможность обменяться опытом работы.

Кирюшина Нина Геннадиевна, 
Креативный директор ТМ Art Foods, ТМ «МАМА МАКАРОНИ» 
Благодарим организаторов выставки за приглашение. Хотели бы отметить формат и высокий уровень организации выставки.
Также хотелось бы отметить, что проводились интересные и качественные семинары. На выставке мы познакомились с новыми партнерами для сотрудничества, а также нашли новые каналы сбыта. В следующем году, мы рассматриваем участие в выставке

Марина Пацюк,  
Руководитель отдела маркетинга, «Фаетон-Групп», ООО (Украина) 
Для компании Фаетон-Групп участие в выставке WorldFoodUkraine 2012 принесло положительные результаты.  За время проведения  выставки  были проведены переговоры с оптовыми поставщиками сырья , а также дистрибьюторами готовой продукции.  Приятным  событием выставки для компании Фаетон-Групп стала церемония награждения участников конкурса WORLD SNACK UKRAINE 2012 . Компания Фаетон-Групп была отмечена  шестью наградами! Обязательно будем принимать участие в будущем году.

ОТЗЫВЫ УЧАСТНИКОВ ВЫСТАВКИ WORLDFOOD UKRAINE 2011:

Кристина Романовская, коммерческий директор, ТМ «Добра вечеря» (ФОП Беглов О.Ю., г. Николаев):

"Выставка в целом нам понравилась. Она объективно выросла по сравнению с прошлым годом, среди участников много импортеров. На WorldFood Ukraine 2011 мы искали дистрибьюторов, оптовых поставщиков и закупщиков продукции для сетей ресторанов и отелей. Мы встретились со всеми, с кем планировали.

Приятно, что наша продукция получила признание на Дегустационном конкурсе, обязательно используем новую возможность для продвижения.  Технологи компании приняли участие в конференции по оптимизации технологических процессов в производственной компании «Technology Master» и получили много полезной информации."

Татьяна Уханёва, директор ТМ «Каламата», Севастополь:

"Главную задачу участия в выставке по продвижению собственной торговой марки - мы выполнили. Распространили информацию, провели презентации продукции на стенде. Нашли потенциальных партнеров, наладили контакты с представителями мелкооптовой ниши. Очень эффективным для нас было участие в Ритейл-центре."

Валерий Новак, директор украинского представительства, ООО «Приморский пищевой комбинат», г. Санкт-Петербург, Россия:

"Мы провели мониторинг потребительского спроса, представили свою продукцию дистрибьюторам. Выставка нам дала новые контакты. Много посетителей, заинтересованных в нашей продукции."

Юрий Гармаш, начальник отдела маркетинга и рекламы, ТМ «Ласочка», Харьков (ООО «Алексеевский комбинат продтоваров»):
"Мы эффективно поработали в Ритейл-центре выставки. Пообщались со всеми, с кем планировали. Идея Ритейл-центра очень хорошая. Наше предприятие предлагает адекватный продукт по адекватной цене, сложно достучаться до потенциального покупателя, организовать сам процесс переговоров. Организаторы выставки упростили нам задачу, собрав на одной площадке представителей розницы. Аудитория на выставке хорошая, контактов было достаточно. Единственной проблемой стала нехватка времени: не успевали общаться с посетителями стенда."

Светодар Игнатов, маркетинг директор, «КЕН», Болгария:
"Большое спасибо за отличную организацию. Выставка прошла на Европейском уровне!"
 

Олеся Сильченко, коммерческий директор, ООО «Лан Импекс», ТМ Ice Food и LabWeston:
"На выставке компания встретилась со своими потребителями - представителями ресторанных сетей, кафе, отелей. Мы представили свою продукцию (свежемороженые продукты: рыбу и морепродукты, картофельные закуски и другие изделия), наработали контакты партнеров, дистрибьюторов и нашли новых клиентов."

Андрей Тороп, старший менеджер, ТМ «Златомед» (ФОП Кошлатый Я.А., Кировоград):
"Компания любит выставку WorldFood Ukraine и всегда уделяет ей особое внимание. В 2011 году мы нашли здесь экспортеров и дистрибьюторов своей продукции, договорились о контрактах. 
Продукция компании была представлена на Дегустационном конкурсе WorldFood Ukraine 2011 в номинации WORLD SWEETS UKRAINE. Участие в конкурсе для нас - показатель стабильности торговой марки и компании в целом.
"