23-25 Жовтень, 2019

МВЦ, Броварський пр-т, 15
Київ, Україна

Відгуки учасників

WorldFood Peas

ВІДГУКИ УЧАСНИКІВ ВИСТАВКИ WORLDFOOD UKRAINE 2018:

Катерина, менеджер каналу мережі ПП Наш продукт
Наша команда задоволена участю у виставці WorldFood Ukraine. Є експорт, є звичайні мережі, мережі регіонального масштабу, дистриб'ютори - аудиторія, з якою було цікаво зустрітися, провести переговори. Ми активно працюємо над розширенням можливостей, нам дуже цікаві представники рітейлу, багатьох уже знаємо, але виставка значно спрощує цю задачу.
 
Геннадій Зерніченко, комерційний директор Famberry
Дуже задоволений участю у виставці. Це дійсно «high quality». У нас зростаються зовнішні контракти з поляками, цікаві знайомства з учасниками виставки, завдяки WorldFood нарешті вийшли на контакт з ОККО, з Biologic.TV. Є компанії, до яких було дуже складно підійти, наприклад, до української мережі ресторанів «Lokal». Ви мені цю зустріч організували. Частина нашої команди зараз на SIAL в Парижі. Не виключено, що WorldFood Ukraine в цьому році для нас була продуктивнішою.
 
MitGimus
Виставкою ми задоволені. Ще раз переконалися, що наша продукція цікава для людей. Люди просять контакти, обмінюємося координатами і розраховуємо на те, що виставка принесе нам популярність, адже компанія поки молода, мало хто знає про нас і це відмінна можливість знайти партнерів і пробувати вихід на міжнародний ринок.
 
Олена Белаец, комерційний директор MLESNA (CEYLON) LTD
Виставка пройшла для нас успішно. Хороша організація, задоволені якістю і кількістю відвідувача. Представлено багато регіонів. Ми самі з Миколаєва, знайшли партнерів з Одеси. Начебто знаходимося близько, а об'єднав саме київський WorldFood.
 
Наталія Бедрій, начальник комерційного відділу Фірма «Надія»
Надзвичайно вдячні за те, що  ми мали таку чудову можливість взяти участь у WorldFood Ukraine. Для нас це вперше, для нас це нове, але ми ставили великі надії знайти свого покупця в Києві, знайти вихід на реалізацію нашої продукції закордоном -  і в нас це вийшло. Дуже багато зацікавлених людей, байєрів. Є питання, які будуть обговорюватися, є партнери, з якими плануємо співпрацювати.
 
Нудьга Оксана, менеджер оптової та роздрібної торгівлі Натурпродукт Слобожанщини SPEKTRUMIX
У минулому році було дуже багато пакувальників та обладнання, тому сумнівалися в ефективності участі в WorldFood Ukraine 2018. Але в цьому році ці сегменти прибрали, залишилися в основному виробники продуктів харчування. Перший день для нас став найпродуктивнішим - тільки цільова аудиторія, дуже багато людей, нові знайомства та контакти.
 
Прокопович Вікторія Володимирівна, Віце-президент італо-української асоціації Domus Italia
Дуже цікава виставка, представлено багато експозицій з різних країн світу. В цьому році Італія представлена ​​безпосередньо від регіону Сицилія. Власники фірм привезли свою продукцію з Італії в Україну для розширення ринку збуту, для формування двосторонніх відносин з Україною. Для нас це загальноєвропейське співробітництво. Впевнені в тому, що воно має свою перспективу.
 
Крюківський Олексій Вікторович, засновник ТМ Liza
Хочемо подякувати всій команді за прекрасно виконану роботу. Виставка для нас - не тільки можливість знайти партнерів серед відвідувачів, а й налагоджена комунікація з іншими учасниками, адже ми на одному майданчику всі 3 дні, так чи інакше, зав'язуються бізнес-зв'язки. Побажання лише одне - хотілося б, що б виставка була ще більше днів.

ВІДГУКИ УЧАСНИКІВ ВИСТАВКИ WORLDFOOD UKRAINE 2017:

Іржі Копачека,
Голова Чешко-Моравської молочної асоціації
На стенді Чешко-Моравської молочної асоціації представлена ​​молочна продукція в трьох основних групах продуктів: традиційний йогурт, вершки і унікальний чеський продукт - вершковий крем. Це альтернатива маслу, але містить тільки 33% молочного жиру. Багато продуктів на основі сиру: сирний крем, десерти. На виставці ми зустріли багатьох дистриб'юторів і ми будемо розвивати наш бізнес в Україні. Впевнені, наша продукція буде гідно оцінена українськими споживачами.
 
Shimla Hills
На виставці ми знайшли багато контактів українських дистриб'юторів горіхів і сухофруктів. Ми будемо раді з ними працювати
 
ТД «Золота миля»
Ми займаємося імпортом товарів, ввозимо кунжут, арахіс, мак .... Виробляємо маковий наповнювач і фруктові начинки термостабільні, нетермостабільние, гомо- і гетерогенні. Інноваційний центр займається розробками в харчовій промисловості, хлібопечення та кондитерського виробництва. Ми представляємо сухі суміші для виробництва продукції хлібо-булочної групи, здорове харчування та кондитерські вироби, які готуються на основі сухих сумішей. На виставці ми зустріли своїх клієнтів і партнерів, з ким у нас вже налагоджено співпрацю, а також налагоджуємо міцні зв'язки з новими із Західної України.
 
Бартош Фурман,
представник Відділу сприяння торгівлі та інвестиціям Посольства Республіки Польща в Києві
Виставка нам дуже сподобалася, дуже багато нових корисних контактів і знайомств. Виставка дуже гарна. Нам приємно було брати в ній участь, і впевнені, що в майбутньому році ще більше польських компаній стануть експонентами, і торговельні відносини між Польщею та Україною будуть ще більш продуктивними.
 
Гжегош Пжібульскій,
Засновник GP Solutions (співорганізатор Національного стенду Польщі)
На WorldFood Ukraine провідні польські торговельні компанії і марки роблять перші кроки для входу на ринок України, і розвивають співпрацю з українськими партнерами. Хочемо зазначити, що дана виставка є найефективнішою і наймасштабнішою в Україні серед усіх торговельних виставок. Ми отримали багато нових корисних контактів, задоволені результатами виведення споживчих продуктів на ринок і роботою з дистриб'юторами, приватними та оптовими компаніями, мережами супермаркетів. Вдалося організувати польсько-українське співробітництво, що допомагає будувати прекрасний спільний бізнес і розвивати торговельні контакти. Велике спасибі організаторам виставки!
 
Олег Гудзенко,
директор з продажів «Укр-агро-продукт»
Наша компанія національний виробник спеціалізується на реалізації та дистрибуції продукції з борошна, а також пластівців, зернових швидкого приготування. На виставці ми представили нашу новинку - торгову марку «Новоукраїнка». Головна мета нашої компанії - донести до наших партнерів, споживачів високоякісну продукцію українського виробництва. Хотілося б висловити величезну подяку організаторам за проведення даної виставки. На цій виставці ми знайшли для себе додаткові канали для реалізації нашої продукції як на території України, так і за кордоном. Величезне спасибі.
 
Самойленко Марина,
комерційний директор «Магнум СП»
Наша компанія на ринку вже більше 6-ти років, ми займаємося продажем кондитерських інгредієнтів і представили на виставці колумбійський шоколад Сasa Luker, з яким знайомили українських фахівців. Виставка пройшла результативно - ми представили шоколад досить великій кількості зацікавлених людей. Щорічно в асортиментній лінійці у нас з'являються нові й нові інгредієнти. Ми плануємо на наступний рік брати участь у виставці. Щиро сподіваємося на продовження співпраці. Спасибі організаторам.
 
Ігор Іванов,
директор з розвитку і маркетингу «Авентін»
Великий інтерес у відвідувачів викликав новий матеріал під маркою ТМ «Авентін ЕКО ПАК» типу С і М. Усім бажаючим ми надали видрукувані зразки цих матеріалів. Також великий інтерес викликали вироблені нами готові пакети типу «дойпак» і пакети з бар'єрних матеріалів. Представники нашої компанії провели багато зустрічей з представниками відомих українських і зарубіжних торгових марок. Наш стенд на виставці відвідала велика кількість наших постійних замовників, а також багато нових потенційних клієнтів. Спасибі всім відвідувачам, які побували на нашому стенді. У процесі безпосереднього спілкування ми дізналися поточні потреби клієнтів і тренди в харчовій індустрії. Відвідувачі мали можливість отримати всю інформацію про виробленої нами продукції, ознайомитися з нашими новинками, отримати зразки матеріалів, почути відповіді на свої запитання від наших фахівців.
 
Олексій Шеховцов,
генеральний директор «Мега Груп Плюс»
Ми раді можливості взяти участь у виставці і дуже задоволені, отриманими результатами. Вже в перший день виставки ми з усіх відвідувачів нашого стенду відібрали 36 корисних контактів представників компаній. Організатори виставки максимально сприяли нам в організації участі, допомогли ефективно представити продукцію.
 
Олексій Вартаньян,
директор «Мак-Вар Екопродукт»
Нас знають у багатьох регіонах як виробника натуральних і корисних продуктів пітанія.В цьому році ми брали участь у багатьох продуктових виставках і ярмарках України. Ефективність участі в WorldFood Ukraine вище в кілька разів порівняно з іншими виставками формату b-to-b. Ми провели багато переговорів на своєму стенді. Я рекомендую своїм колегам і партнерам брати участь і відвідувати цю виставку. Ми вже забронювали площа на майбутній рік.
 
Олександр Соколинский,
ТМ «Поліно»
Наша участь у виставці сміливо можна назвати успішним, так як для себе вирішили кілька завдань з виведення і поданням продукту, а також виявлення зацікавленості оптових закупівельників, рітейлерів. Ми дуже задоволені кількістю потенційних клієнтів, яких ми тут отримали. Провели переговори з закупщиками з «БІМАРКЕТ», «Фори» та інших мереж, а також дистриб'юторами із Запоріжжя, Харкова, Одеси, Івано-Франківська, Донецька та Чернівців. Нашою продукцією дуже зацікавилися європейці (Польща і Німеччина).
 
Касьяненко Олександр,
керуючий компанією «Наш продукт»
На нашу думку організатори виставки перевершили себе за якістю залучених відвідувачів. На виставці ми зустріли своїх постійних клієнтів, а також тих, хто тільки зацікавився нашою продукцією. Щороку на даній виставці ми відкриваємо щось нове для себе, хоча ми працюємо на ринку більше 10 років. Майже в кожній області нашої країни ми знайшли нового закупівельника нашої продукції - м'ясної консервації і томатної пасти.