25-27 Жовтень, 2017

МВЦ, Броварський пр-т, 15
Київ, Україна

Пост-релізи

Пост-реліз 2016

19-я WorldFood Ukraine 2016: більше нових пропозицій на ринку продуктів харчування і напоїв

26-28 жовтня 2016 року відбулася головна подія продовольчого ринку України - 19-а Міжнародна виставка продуктів харчування та напоїв WorldFood Ukraine. Учасники виставки представили рестораторам, рітейлерам і експортерам широкий асортимент як традиційних так і нових продуктів харчування і напоїв. Головна мета виставки - презентації та укладання контрактів на постачання продуктів харчування досягнута, відзначають учасники і організатори виставки. Організаторами виставки виступили компанії ITE Group Plc (Великобританія) та ДП «Прем'єр Експо» (Україна). Місце проведення: МВЦ, Київ, Броварський пр., 15.
«Ринок продуктів харчування і напоїв стрімко змінюється. Входять нові великі гравці, локальні зміцнюють позиції. Бізнесмени пропонують різноманітні продукти харчування, напої на основі відтворення старих технологій і / або принципово нові, крафтового. Зростання виставкової площі, зайнятої стендами експонентів в порівнянні з минулим роком склав 70%. Географія учасників і широка товарна номенклатура посприяла відвідувачам - закупникам, менеджерам СТМ, дистриб'юторам, рестораторам вибрати постачальників, оновити асортимент, збільшити продажі. В виставки взяли участь компанії з Італії, Іспанії, Південній Кореї, Латвії, Нідерландів, Польщі, Румунії, Туреччини, Шрі-Ланки, України та інших країн», - зазначила керівник проекту WorldFood Ukraine Олена Сініціна.
 WorldFood Ukraine - єдина сегментована міжнародна виставка продуктів харчування та напоїв в Україні, яка представляє найбільший асортимент продуктів і послуг національних і міжнародних постачальників. У виставці взяли участь 135 компаній, 64 з яких - національні виробники. Вперше в Україні було представлено колективний стенд турецьких виробників цитрусових Turkish Citrus Promotion. Були представлені колективні стенди Королівства Нідерландів, Шрі-Ланки.
17 учасників Алеї Новинок, серед яких Будинок Сонця, СмакТорг, Котнар, Садове кільце, Магнум, Технопол, Попкорн Компані, Сусанта, Монталбера, ФудАрома і інші компанії представили: снеки, шоколад, насіння, попкорн, чай, вино, інгредієнти.
Продукцію для лінійки PrivateLabel мереж (бакалію, чай, снеки, воду) представили 29 компаній-виробників: Бєглов, Заграва, Зокрема, Леком-Агро, Малаті, Пром-Дорекс, Продлогістіка, Садове Кільце, Технопол, ЮВІН.
Для просування продукції і послуг на українському ринку учасники можуть скористатися, добре себе зарекомендували, додатковими сервісами. Завдяки Байєрській програмі учасники виставки провели переговори з байерами з різних регіонів України, а також з Азербайджану, Білорусі, Грузії, Молдови та Японії. Представники мережевого продуктового рітейлу України, Литви, Німеччини, серед яких представники мереж: Aibe, Metro Cash & Carry, «Ашан Україна», «Колібріс», «Варус», «Фуршет», EcoViva, мережа кафе ОККО і інші обговорили умови співпраці, поставок продуктів харчування, напоїв в Рітейл Центрі виставки. Іванченко Євгенія, фахівець з пошуку і відбору нових постачальників «Ашан Україна»: «Дякую за надану можливість взяти участь у Рітейл Центрі і провести переговори з компаніями. Для нас це можливість знайти нових постачальників, побачити їх товар і відразу ж оцінити можливість співпраці».
Вперше в Україні на майданчику WorldFood Cuisine протягом трьох днів виставки 16 топ-кухарів брали участь у IronChef Битві шефів - змаганнях шеф-кухарів України за звання Кращого. Переможці змагань визначено голосуванням журі, до складу якого увійшли гастро-експерти та гості. Переможцями стали: Олег Старун, екс-шеф ресторанів Goodman і Beef, Київ, Олександр Король шеф-кухар ресторану REEF, Олександр Янковський, шеф-кухар ресторану Олександрівський, Одеса; Дар'я Гросицька, шеф-кухар ресторану Under Wonder; Олександр Нестерець, шеф-кухар ресторану Кларабара, Одеса; Володимир Фридрик, шеф-кухар Mozgi бару; Олег Сисков, шеф-кухар ресторану Кіфлік; Євген Клопотенко, бренд-шеф Гастромастерня Confiture. Співорганізатор Битви - Ресторан Beef, партнери - Новий Проект, Форвард, Catering Emotions & Elegance. Тетяна Юревич, власник р-ну «Кіфлік»: «Організація баттлів - прекрасна і дуже хороша ідея, порадувала можливість поспілкуватися з іншими власниками ресторанів і кухарями».
Учасники WorldFood BreadFestival - серії майстер-класів по хлібу і хлібобулочних виробів мали можливість побачити і взяти участь в процес виготовлення живого хліба від замісу до випічки. Дізналися, що таке справжній хліб на заквасці, чим відрізняється закваска від дріжджів, яка європейська технологія виробництва ремісничого хліба. Під час майстер-класу по листкового тіста розкриті нюанси і відмінності роботи з різними сировиною, продемонстровані технологи виробництва класичного круассана, а так само інших виробів з листкового тіста. Майстер-класи проведено засновником Гільдії пекарів України, чинним викладачем Академії Ектора Хіменес-Браво - шеф-пекарем Денисом Суховієм.
 Бізнесмени-початківці Sweet Life, Burunduk, MamaBella і інші презентували солодощі. снеки, соуси, сири в експозиції WorldFood StartUp.
Більше 50 годин бізнес-програми виставки розкрили найбільш актуальні питання просування та збуту продуктів харчування, напоїв і призначені фахівців виробництва, дистрибуції, рітейлу, оптових ринків, експорту, професіоналів ресторанного бізнесу.
Топ-менеджери найбільших роздрібних компаній, міжнародних та українських виробників товарів повсякденного попиту, серед яких: Оксана Куликова, керівник управління маркетингу, METRO Cash & Carry Ukraine, Галина Малярова, експерт Private Label, Олена Бережна, керівник з розвитку ВТМ, Novus і багато інших, поділилися досвідом виведення нових брендів на ринок України, FMCG стратегіях нової реальності в рамках форуму FMCG & RETAIL HUB, який організував Hub One.
Особливостями виробництва і торгівлі здоровими продуктами поділилися провідні фахівці цього напрямку в рамках Healthy Food Conference, яку організатори виставки провели спільно з Red Lynx Production. Своїми вдивіться на ці питання поділилися: Ольга Донцова, співзасновник FreeFromFood Ukraine, Ігор Свідерський, Fozzy Group, Павло Себастьянович, співзасновник FutureFood, Ольга Лісовик, аудитор «Органік стандарт» та інші фахівці.
Представники провідних рітейлерів, рестораторів, профільних асоціацій, таких як: Асоціація крафтового виробників, Крамниця крафтового продуктів, Лавка фермерських продуктів Кумпель Груп, Сім'я ресторанів Діми Борисова, FINCA coffee, Дайнер і Бруттер, Eat Easy, PR Bar, Консьєрж-Сервіс, «Два Карла », Horowitz, Honey, Pastateka, Mamamia! Pizza, BiologicUA і інші, взяли участь в різних заходах, що зачіпають питання відкриття та розвитку власного бізнесу, диверсифікації діючих проектів, входу в рітейл, збуту фермерських і крафтового продуктів, участі в електронних закупівель, проблем пошуку і управління персоналом, проблем і перспектив розвитку виноградарства і виноробства, просування культури вина в Україні. Марина Плотникова, співорганізатор Best Food Fest і «Дні надихає кіно»: «Я була рада стати частиною виставки. Дуже сподобалася якість заходу, підібрані спікери і теми виступів. Спікери, яких я чула, викладалися на повну, готувалися до виступу заздалегідь, взаємодіяли з аудиторією і доносили інформацію в дуже зрозумілою і живій формі». Лев Маркевич, власник вуличного кіоску Fry me, відвідав дискусію про вуличну їжу: «Мені був дуже корисно відвідати виставку, цікаво було на WorldFood business talks - то заради чого я туди йшов на певну тему. Спікери, підтеми - хлопці дали багато корисної інформації, за що їм спасибі організаторам».
Питання співпраці регіональних оптових ринків і гравців ресторанного бізнесу в рамках Круглого столу «Оптові ринки і HoReCa в Україні: стратегія взаємовигідного партнерства». Серед учасників представники оптових ринків «Броніше» (Варшава), «Шувар», «Столичний», ресторану «Караван» та інших. Під час обговорення учасники дискусії дійшли висновку, що в Україні і в Польщі, на сьогодні, при виборі постачальника пріоритетність ціни відходить на другий план. Головними критеріями відбору професійного постачальника для ресторану є системні поставки необхідного обсягу високоякісної продукції. Олексій Чумак, директор ринку «Столичний»: «Я абсолютно впевнений, що в Україні саме оптовий ринок сьогодні може задовольнити потреби ресторанного бізнесу максимально якісно. Доказом цього є той факт, що ХоРеКа є професійним покупцем ринку «Столичний», який динамічно розвивається. У списках наших постачальників є і оптові компанії та виробники. При цьому, ми даємо кожному можливість для професійного росту, так створюємо на нашому майданчику середу для конкуренції, в якому формується необхідний асортимент і оптимальна ціна».
Під час виставки оголошені результати щорічного Дегустаційного конкурсу. Для оцінки було подано більше 80 найменувань продуктів, серед яких м'ясні вироби та делікатеси, напівфабрикати, соки, плодово-овочева консервація, насіння, пластівці та інші продукти харчування. Переможцям вручено дипломи та медалі.
WorldFood Ukraine - мультиефективний маркетинговий інструмент, вирішує завдання щодо виведення і зміцненню позицій брендів на українському продовольчому ринку, збільшення обсягів продажів.
Стастистика WorldFood Ukraine 2016:
• 135 компаній-учасниць;
• 12 країн-учасниць: Італія, Іран, Іспанія, Латвія, Малайзія, Нідерланди, Польща, Румунія, Туреччина, Україна, Шрі-Ланка, Південна Корея;
• 6284 відвідувачів виставки, у тому числі 89% фахівці;
• 24 професійних івента.
 Організатори виставки - ДП «Прем'єр Експо» (Україна) і ITE Group Plc (Великобританія). Виставка - одна з десяти виставок зонтичного бренду ITE Food & Drink, які протягом року проходять в Азербайджані, Казахстані, Польщі, Узбекистані, Туреччині та інших країнах.
20-а Ювілейна Міжнародна виставка продуктів харчування та напоїв WorldFood Ukraine відбудеться 25-27 жовтня 2017.
Місце проведення - Міжнародний виставковий центр, Київ, Броварський пр., 15, м. «Лівобережна».
 
Контакти організаторів: ДП "Прем'єр Експо",
керівник виставки - Олена Сініціна, e-mail: elena.sinitsina@pe.com.ua
тел: +38 044 496 86 45 /вн.н.245/ , факс: +38 044 496 86 46 

News