03−05 листопада 2020

МВЦ, Броварський пр-т, 15
Київ, Україна

Новости

05 березня 2020

Топ-10 продуктових рітейлерів України за кількістю магазинів


У 2019 році продуктові рітейлери в Україні відкрили майже 700 нових магазинів, що стало рекордним показником для ринку.

Як пише портал Retailers, дослідницька компанія GT Partners Ukraine підготувала традиційний звіт про торговельних операторів українського ринку FMCG-рітейлу і темпи їх розвитку в 2019 році.

За даними аналітиків, станом на кінець 2019 року лідером за кількістю магазинів в українському продуктовому рітейлі залишалася мережа АТБ-маркет, що об’єднувала 1078 магазинів. У трійці лідерів також розмістилися групи Fozzy (Сільпо, Фора, Le Silpo, Thrash!, Fozzy C&C, Favore) і Volwest (Наш Край, Spar), які на кінець року налічували 561 і 277 магазинів відповідно.

За інформацією GT Partners Ukraine, в минулому році продуктові мережі в Україні сумарно відкрили 697 магазинів. З моменту початку моніторингу компанією продуктового ринку в 2009 році, продовольчі оператори вперше відкрили за рік понад 600 нових торгових точок. Для порівняння, в 2018 році в Україні було відкрито 505 магазинів, а в 2017-му – 511.

З відкритих в минулому році 697 торгових точок, 518 відкрилися в нових локаціях, всі інші змінили вивіску в результаті ребрендингу, переуступки прав оренди чи поглинання.

При цьому лідерами за темпами розвитку в минулому році стали АТБ, Volwest Group, столична мережа магазинів біля дому Коло, а також Fozzy Group і ЕКО маркет.

За матеріаламиRetailers

Назадimg

Archive