03−05 листопада 2020

МВЦ, Броварський пр-т, 15
Київ, Україна

Новости

16 вересня 2020

Новини FMCG за серпень: продукти від Епіцентр і нові формати від Novus та МХП



Епіцентр відкриває продуктові магазини, АТБ активізує темпи рестайлінгу, Metro нарощує онлайн-продажі, Novus та МХП запускають нові рітейл-проекти, Сільпо впроваджує доставку готових страв, а Varus, Рукавичка і Молоко від фермера масштабують мережі.

 

Metro нарощує онлайн-продажі

Частка онлайн-продажів у мережі Metro в Україні за 5 місяців карантину зросла з 3% до 5%. Про це розповів генеральний директор Metro Cash & Carry Ukraine Тіно Цайске в інтерв’ю НВ Бізнес. За його словами, в деяких магазинах мережі онлайн-продажі зросли більш ніж удвічі в порівнянні з докарантинним періодом. Тому компанія активно займається розвитком цього напрямку.

Також рітейлер впровадив послугу Metro drive. «Споживачі обирають товар на сайті та забирають його вже упакованим в магазині. Ця послуга демонструє вибухове зростання. У великих містах попит на неї вже подвоївся. Ніхто не хоче стояти в черзі: споживачі хочуть менше контактувати з магазином, але вимоги до доставки товару залишаються на високому рівні», – відзначив Цайске. Інші найцікавіші тези з інтерв’ю топ-менеджера читайте за посиланням.

МХП запускає одразу три роздрібні формати

Найбільший в Україні та Європі виробник м’яса птиці – компанія Миронівський хлібопродукт (МХП) – відкриває магазини трьох нових форматів. Як повідомляється в матеріалі порталу Liga.net, компанія планує відкрити більше 50-ти м’ясомаркетів, гастростудії й точки з сендвічами. Зокрема, МХП вже відкрив п’ять торгових точок у форматі магазину біля дому (convenient store) під брендом М’ясомаркет, а до кінця року планує розширити мережу до 50-ти. Як розповіли в компанії в розробку концепції М’ясомаркет було інвестовано більше ніж 5 млн грн. При цьому в новий формат трансформують частину точок Наша Ряба, які також розвиває МХП. Розвивати нову мережу планується за франчайзинговою схемою, порогова сума входу в новий бізнес МХП – $25 000.

Другий новий проект МХП – гастростудія Секрети Шефа. Це мікс м’ясного магазину і ресторану. Їх МХП теж планує розвивати по франчайзингу. Вартість такої співпраці поки не розголошують, але вона буде вищою, ніж в М’ясомаркет через необхідність обладнати кухню. Асортимент ресторану не прив’язаний тільки до курятини – там будуть представлені й інші м’ясні позиції. Третій формат МХП – магазини-сендвічні “ХО перекусити?” Цей проект веде підрозділ з розвитку ТМ Бащинський – одного з брендів МХП. Тут продають напівфабрикати ТМ Бащинський, а також запустили лінійку сендвічів і обладнали зону кафетерію.

Сільпо відкриває новий дизайнерський магазин

Мережа Сільпо відкрила новий дизайнерський супермаркет у Миколаєві. Він розмістився на проспекті Центральний, 259/1 в торгово-розважальному центрі Південний Буг, та був реалізований у стилі Сицилії. «Миколаїв – південне місто України, і саме тут ми вирішили розповісти в новому Сільпо яскраву історію півдня Італії — острова Сицилії. Крім барвистих візерунків та символів цього острова, ми не залишили без уваги легенди про італійську мафію», — прокоментувала директорка з маркетингу Сільпо Катерина Огуряєва.

Як виглядає новий дизайнерський супермаркет Сільпо – дивіться в окремому матеріалі RAU.

Молоко від фермера масштабує мережу

Мережа магазинів Молоко від фермера планує розширитись до 100 торгових точок до кінця 2020 року. Про це в інтерв’ю RAU розповів співвласник і CEO компанії Тарас Мороз. При цьому рітейлер налаштований розширюватися не тільки в кількості точок, а й географічно, відкривши перші магазини в усіх найбільших містах країни – у Львові, Харкові, Дніпрі та Запоріжжі.

Разом з тим, компанія працює над впровадженням інновацій та новими форматами рітейлу. Зокрема, Молоко від фермера розробляє програму лояльності з технологією Face ID, коли система автоматично буде впізнавати клієнта і нараховувати бонуси в залежності від особистих уподобань, історії покупок тощо. За допомогою відеокамери на касі клієнт не тільки буде проходити ідентифікацію, але й зможе оплачувати покупки за допомогою технології FacePay.

Також компанія планує розвивати мережу кав’ярень під брендом Київська кава. У цій мережі будуть продаватися традиційні київські десерти та якісна кава. Передбачається, що такі точки в середньому будуть займати близько 20 кв. м і будуть розташовуватися як в магазинах Молоко від фермера, так і в окремих локаціях.

Novus запускає нову мережу мінімаркетів

Продуктовий рітейлер Novus тестує новий формат невеликих магазинів під брендом Мі Маркет. Як повідомив портал All Retail, пілотний торговий об’єкт нової мережі розпочав роботу в передмісті Києва (Петропавлівська Борщагівка, вул. Львівська, 1 А). Він працює в форматі минимаркету і займає площу в 65 кв. м. Інші подробиці формату, а також планів Novus з розвитку нової мережі, поки що невідомі. В компанії не коментують запуск нового бренду, відзначаючи, що Мі Маркет – це експериментальний проект.

Varus відкрив три нових супермаркети

Як повідомила RAU прес-служба торгової мережі, нові магазини розпочали роботу для жителів міста Бровари, смт Царичанка і смт Солоне (Дніпропетровська область). У компанії уточнили, що торгові точки компактні, але при цьому дуже комфортні з сучасним дизайном й приємною атмосферою для покупок. Асортимент охоплює всі переваги мережі: фреш-зону, широкий вибір свіжого м’яса, сирів, ковбас, бакалії, а також запашну власну випічку.

Зокрема, магазин в пгт Царичанка розмістився на вулиці Першотравнева, 1, зайнявши 260 кв. м торгової площі. Торгова точка в Солоному відкрилася на вулиці Гагаріна, 21 (площа – 300 кв. м), а маркет в Броварах (580 кв. м) – на вулиці Київська, 239. Всі магазини працюють з 7.00 до 22.00. Відзначимо, що з відкриттям нових магазинів Varus масштабувався до 99-ти супермаркетів у 29 містах країни.

Епіцентр відкриває продуктові магазини в своїх ТЦ

Компанія Епіцентр К відкрила перший спеціалізований продуктовий магазин у форматі shop-in-shop в своєму ТЦ в Бучі. Як пише портал НВ з посиланням на власні джерела, до кінця року подібні об’єкти з’являться ще, як мінімум, в семи ТЦ – споруджуваному гіпермаркеті у Вінниці та в шести київських Епіцентрах.

Видання зазначає, що в останні кілька років мережа активно розвиває формат «магазин в магазині». Крім будівельних матеріалів, в торгових центрах Епіцентр можна знайти спортивні товари (магазин Intersport), товари для дому (Деко), побутову техніку (Це Те), меблі (Центр меблів), косметику, побутову хімію та багато іншого. Також продавалися й продукти харчування, які розміщували в піддонах недалеко від кас.

Тепер же компанія пішла далі, й вирішила створити окремі продовольчі магазини. У них можна купити товари тривалого зберігання – борошно, крупи, овочі та фрукти, алкогольні, безалкогольні напої тощо. При цьому в магазинах поки що немає молочної та м’ясної продукції.

Рукавичка відкрила два нові магазини

Мережа Рукавичка продовжує активну експансію головними вулицями Львова. Цього разу дві нові локації рітейлеру вдалося відкрити в один день – 31 липня. Як повідомила RAU прес-служба компанії Львівхолод, яка розвиває мережу Рукавичка, це 165-й і 166-й магазини мережі. Обидві торгові точки суттєво відрізняються форматами. Магазин на вулиці Науковій, 51, зайняв 220 кв. м і представляє широкий асортимент товарів для великих закупів. А перевагами об’єкту площею 98 кв. м на проспекті Шевченка, 18, будуть відбірні позиції товарів українського виробника та власний імпорт, щойноспечена піца, смаколики з серії ToGo та запашна кава.

АТБ активізує рестайлінг магазинів

Мережа магазинів АТБ планує прискорити темпи рестайлінгу торгових точок. Про це в інтерв’ю порталу Delo.ua розповів генеральний директор і голова ради директорів корпорації АТБ Борис Марков. За його словами, програма рестайлінгу в, так званий, “чорний” АТБ вже охопила приблизно третину магазинів, і майже всі нові торговельні об’єкти відкриваються в цьому підформаті. «З інтенсивністю 50-60 магазинів на рік поступово оновлюємо наявні точки. Плануємо прискорити темпи рестайлінгу до 70 маркетів на рік і переформатувати всю мережу “синіх” магазинів», – відзначив Марков.

Він також повідомив, що незважаючи на кризу та карантин, АТБ продовжує розвиток мережі своїх магазинів у всіх регіонах України. Станом на 22 липня вона налічувала 1144 магазина в 293 населених пунктах. З початку 2020-го відкрили 61 новий магазин і 15 після реконструкції. Особливу увагу приділяємо розвитку мережі на заході і півдні: з початку року там запрацювали 24 і 7 нових магазинів відповідно.

Сільпо запускає експрес-доставку готових страв

Мережа супермаркетів Сільпо запустила в Києві експрес-доставку «Вжик-страви». Як повідомили RAU в прес-службі мережі, поки що доставка працює тільки по Оболонському району. Для пілотного проекту «Вжик-страви» рітейлер відкрив ресторанний простір зі спеціально спроектованим виробництвом, яке працює тільки для онлайн-замовлень. В меню – популярні ресторанні страви – піца, суші, бургери, салати, азіатські супи і локшина-wok.

Novus отримав $100 млн кредиту від ЄБРР

Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) надав мережі Novus $100 млн для фінансування будівництва першого в Україні «зеленого» розподільчого центру площею понад 40 000 кв. м в Києві, а також відкриття більше 30-ти нових магазинів по всій країні до кінця 2022 року. Як повідомила RAU прес-служба Novus, загальна інвестиційна програма компанії в розвиток інфраструктури, масштабування мережі та прогресивні новації становить понад $200 млн. ЄБРР підтримає дану програму Novus пакетом фінансування в $100 млн, з яких $35 млн буде синдиковано з комерційними банками.

Перший «зелений» розподільчий центр, на будівництво якого в тому числі буде використана частина кредитних коштів, – це сучасний логістичний об’єкт, який буде відповідати принципам екологічного будівництва Building Research Establishment Environmental Assessment Method (BREEAM), площею понад 40 000 кв. м. Безфреонові та безаміачні системи охолодження, які будуть встановлені в цьому центрі, стануть новинкою для українського ринку харчового рітейлу. Його відкриття дозволить компанії істотно поліпшити ланцюжок поставок продуктів у магазини, оптимізувати перевезення та логістику: скоротити час доставки й відповідно забезпечити клієнтів мережі максимально якісним і різноманітним асортиментом.

Джерело

Назадimg

Archive